Γενικές
1.Πού βρίσκεστε;
Your browser don't support frames
2.Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας των καταστημάτων σας ;
ΤΡ.-ΠΕ.-ΠΑ.: 10:00 - 20:30
ΔΕ.-ΤΕ.-ΣΑ.: 10:00 - 15:00
3.Πουλάτε έπιπλα απευθείας από την έκθεσή σας;
Ναι τα έπιπλα στον εκθεσιακό μας χώρο είναι προς πώληση και είναι διαθέσιμα για άμεση παράδοση. Εντός του καταστήματος μάλιστα θα βρείτε μοναδικές προσφορές έως και κάτω της μισής τιμής.
4. Τι γίνεται αν δεν μου αρέσουν τα έπιπλα στον εκθεσιακό χώρο;
Τα περισσότερα από τα έπιπλα στον εκθεσιακό μας χώρο είναι επιλεγμένα έτσι ώστε να εντυπωσιάζουν και τον πιο απαιτητικό πελάτη μας. Παρ’ όλα αυτά, εάν αναζητάτε κάτι διαφορετικό , τα νέα σας έπιπλα μπορούν να παραγγελθούν μέσω των καταλόγων μας ή να γίνουν ειδική παραγγελία βάση των σχεδίων σας.
5. Μπορώ να αγοράσω κάποιο προϊόν σε ειδικές διαστάσεις ή χρώμα;
Η πολύχρονη πείρα μας εξασφαλίζει την επιτυχία μας στις ειδικές κατασκευές. Μπορούμε να κατασκευάσουμε για εσάς τα έπιπλά σας, στο χρώμα ή στην διάσταση που εσείς επιθυμείτε. Φέρνοντας μας απλώς ένα προσχέδιο των επίπλων που σκέφτεστε, θα σας βοηθήσουμε ώστε να είναι και εργονομικά σωστά αλλά και να έχουν την αισθητική που εσείς θέλετε.
6. Πως πρέπει να πάρω τα μέτρα για την ειδική μου παραγγελία;
Μην αγχώνεστε, τα μέτρα παίρνονται πάντα από ειδικό συνεργάτη της Makis+Nikos, προς αποφυγή λαθών.
Χρηματοοικονομικές
1.Μπορώ να πληρώσω με πιστωτική κάρτα ;
Βεβαίως μπορείτε. Επιλέγετε αν θα πληρώσετε κάποιο ποσό μετρητοίς και τα υπόλοιπα χρεώνονται άτοκα (αν η πιστωτική σας το υποστηρίζει) σε ισόποσες δόσεις. Εναλλακτικά χρεώνετε όλο το ποσό στην πιστωτική σας κάρτα. Στην περίπτωση αυτή, απλά θα πρέπει να επισκεφθείτε το κατάστημά μας δύο ημέρες τουλάχιστον νωρίτερα της παράδοσης των επίπλων σας για την εξόφληση της παραγγελίας σας.
2.Μπορώ να εξοφλήσω με μετρητά , κατά την παράδοση των επίπλων μου;
Μόνον κατόπιν ειδικής συνενόησης με τους πωλητές μας
3.Υπάρχει κάποιο άλλο πρόγραμμα αποπληρωμών, που μπορώ να χρησιμοποιήσω γιατί δεν θέλω να έχω πιστωτική κάρτα;
Ανάλογα με το ύψος της παραγγελίας σας και το διάστημα αποπληρωμής που θέλετε, οι υπεύθυνοι του καταστήματος θα σας προτείνουν εναλλακτικές λύσεις που να σας ταιριάζουν απόλυτα.
Παράδοσης – Παραλαβής
1.Θα συναρμολογήσετε τα έπιπλά μου; Θα έχω κάποια χρέωση για την Υπηρεσία αυτή;
Ναι θα το κάνουμε. Η χρέωση που ενδέχεται να έχετε εξαρτάται από το είδος του επίπλου και πάντα σε συννενόηση με του υπεύθυνους του καταστήματος.
2.Θα επιβαρυνθώ με έξοδα αποστολής;
Ανάλογα με τον όγκο , την περιοχή και τον όροφο σας επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφοράς. Τα ποσά αυτά είναι συνήθως ελάχιστα, όταν προκύπτουν, και τα συμφωνείτε με τον υπεύθυνο του καταστήματος.
3.Μπορώ να παραλάβω μόνος μου από τα καταστήματά σας;
Βεβαίως. Αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, συνεννοείστε μαζί μας για την ημέρα και την ώρα, ώστε να είναι συσκευασμένα και έτοιμα τα έπιπλά σας και να υπάρχει το απαραίτητο προσωπικό που θα σας βοηθήσει στην μεταφόρτωση.
4.Μπορώ να παραλάβω σε άλλη πόλη, ακόμη και πολύ μακριά;
Βεβαίως και μπορείτε. Η διαδικασία είναι απλή. Επιλέγετε μια μεταφορική εταιρεία της αρεσκείας σας, (ερευνούμε και σας προτείνουμε, αν δεν έχετε το χρόνο), συμφωνείτε εξ’ αρχής το ποσό βάση χιλιομέτρων και όγκου και εμείς αναλαμβάνουμε να παραδώσουμε τα έπιπλα σας στις αποθήκες της μεταφορικής, (έτοιμα και μονταρισμένα εάν το θέλετε).
5.Μπορώ να κάνω αγορές online;
Προς το παρόν η ιστοσελίδα μας δεν διατίθεται για αγορές online. Μπορείτε όμως να παραγγείλετε ότι υπάρχει στους καταλόγους μας, και μάλιστα σε τιμές χαμηλότερες του καταστήματος, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω φαξ, είτε μέσω e-mail. Εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για τις περεταίρω λεπτομέρειες.